Ja ni hörde rätt...i'm back ;D

Todels! Ja, då var man tebax igen i bloggträsket då, efter 1 år haha, omg. Mycket har hänt, både bra och dåliga saker. Well, känns så ovant att börja skriva igen, har ju tappat allt flyt, men de kommer väl tebax efter att man skrivit några futtiga inlägg om mitt sjukt intressanta liv som alla bara vill läsa om ;D

Kan väl dra lite kort om hur mitt liv ser ut idag, låter som om de va jätte längesen jag skrev å de va de ju oxå. Nåja, vart ska jag börja? Har en vecka kvar tills semestern börjar, ska bli sjukt skönt med lite ledighet, man blir ju deprimerad av att sitta inne å jobba när de är så fint väder ute håller ni inte med? Föresten så är de min sista vecka överhuvutaget. Har bestämt mej för att sluta, vill pröva på nått annat nu, har ju faktist jobbat där i över ett år snart och jag är redo för nya utmaningar tjohhho. Vad mer då, jo jag är singelpingel nu efter 1 och 1/2 år tillsammans. Alltid tråkigt när de tar slut. Men men life goes on...

Nä gud så fjantigt att sitta och berätta såhär, dom allra flesta som läser vet ju redan allt de där haha, annars är du ju bara att fråga, jag bits inte ;D Ja, ni märker ju vilken "nivå" de är på mitt sätt att skriva nu och hur de va innan. Skrev på ett mer "vuxnare" sätt eller är de bara jag som tycker de haha, jo så är de nog. Vissa blir äldre jag blir yngre ;)

P ö s s 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0