Älskade s-vall


Hej allihop!
Nyss var jag på gotland men nu är jag här uppe i s-vall, och här tänker jag stanna ett tag (skriver kanske om vistelsen på Gotland i ett annat inlägg men just nu har jag ingen större lust.)

Det känns så avkopplande att vara här uppe, komma ifrån allt annat, s-vall har ju somsagt alltid varit en stor del av mitt liv/hjärta. Som barn älskade jag att spendera alla mina lov här uppe (gör jag väl nu iförsig oxå men det var annat förr, har hänt en del här uppe sen dess), har ju min bästis här upp och alla underbara minnen (hon är och förblir min bästa kompis även fast vi kanske inte ses och hörs så ofta)<3

Sitter i stugan nu, ensam... brosorna står här utanför och tränar. Jag riktigt hör hur dom pusstar och har sig, pöjjkar, pöjjkar  säger jag bara haha :D

Ne hurrni, nu ropar farmor att det är fika igen, vad vi fikar och fikar, här går ingen hungrig ;D 5e ggn vi fikar idag, de ni!

Kramizar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0