S-vall=norrlandsgulld?



Känner för att gå ut ikväll.
Prova på s-svalls uteliv hehe. Jag har fått värsta bilden i huvet om att typ alla killar kommer gå runt med nån rutig skjorta och uppkavlade armar, en norlandsguld ena handen och en fet prilla under läppen, riktigt manligt grrrr! Haha närå vilka fördommar man har. Vi får helt enkelt se vart de bär av!

Vad har jag annars gjort idag då, jo, vi tog bilen ut till birsta och handlade lite. Lär bli en runda dit igen då jag vill kika på kläder eftersom vi inte hann med de idag. Det är väl typ de enda. Har spelat lite pingis oxå med tjejerna och killarna idag, fast jag ledsna och la mig i gräset och vaknade upp med bena fullt av äckliga kryp, vilket va inte å trevligt.
Kan bara säga att jag saknar...... :(

Nu ska jag leka med Annas sjukt söta lilla hund Deissie :)


Pussis<3


Kommentarer
Postat av: jessi

neee...va söööt:)

2009-07-14 @ 22:04:10
Postat av: Lina

Skulle inte du börja blogga igen din latis ;-)

2009-07-29 @ 08:04:05
Postat av: Jossan

Jo de skulle jag ;D

2009-08-02 @ 13:26:44
Postat av: Anna

Lilla vän hon heter Daisy med Y! ;)

2009-08-02 @ 16:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0