Gotland imorn då

Imorn bär det av till gotland :D Det ska bli så otroligt roligt! Jag ser vrk fram emot dom 4 dagar vi ska vara där. Båten går vid 10.40 imornbitti så tänkte gå och lägga mej lite tidigt ikväll. Hotellet vi ska bo på ligger mitt i Visby, nära till allt, kan ju inte bli bättre. Är man bekväm så är man!

Anyway....

Har bränt mej något så fruktansvärt efter solandet igår med mammi, har gått och varit smått irriterad typ hela dan, men det gör ju så ont!!! Det svider och har sig, värst är det i ansiktet är helt röd:( Stackars Adam som har fått stå ut med mitt gnäll likt en barnrumpas idag på stan. Stackarn, de kan då inte vara lätt att vara tillsammans med mej  ibland hehe ;D
När det var som värst gick han och köpte en flaska vatten och choklad, och då blev jag genast på bättre humör ;D Han är så snäll han, min Adam<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0