Sista veckan på semestern n' i'm sick!


Vad dagarna går fort egentligen, hela sommarn är ju snart förbi!
Sista veckan på semestern och jag har desutom blivit sjuk. Brosarn som har smittat mej nu igen. Har ont i halsen och känner mej allmänt trött. Det kan fan inte bli värre! Eller?
Nåja, ska stanna hemma idag och försöka bli frisk, eller vi får se, har ingen större lust att ligga hem när det är strålande väder ute. Vi får helt enkelt se vad jag hittar på för skööjj:)

Tänkte fixa om designen (på bloggen alltså) haft den sålänge jag kan minnas. Borde kanske frächa upp den lite lr vad säger ni?

Men nu tänker jag fixa en kopp varm te, kanske blir lite bättre i halsen då....lr inte:(

Toodels!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0