Lördag idag

Va de inte jag som skulle börja blogga? Hmm.... nåja, bättre sent än aldrig, lr vad säger man? Är hemma i sthlm nu iaf, ända sen jag kom hem har vi haft piss väder här, vad är detta egentligen? Inte alls kul, hela sommaren har ju nästan gått och snart ska jag börja jobba:( Vill inte! Men ska inte hänga läpp för det...

Anyway, hur ser lördagens planer ut då? Well, Maria ville att jag skulle hänga med på grillfest ute i Djursholm.. men jag vet inte. Känner mej inte så taggad inför det om jag ska vara helt ärlig. Känner ju inte han som bor där så himla bra heller, men vi får se hur jag gör. Kan ju inte sitta hemma och tråka som nån gammal nucka haha, right?

Imorn kommer jag och Jessi har lägenheten för oss själva tills på måndag kväll, resten ska åka till Finland fram och tebax. Vad säger man är det inte skönt så säg? Snacka om värsta festen vi ska ha här då!  Dom skulle bara veta (mammi och pappi alltså) vilket big mistake dom gör när dom lämnar oss skitungar hemma ensam ;) Närå, så kul ska vi icke ha det. *A* kommer iaf hit imorn och vi tänkte laga lite god mat och sen gå på bio lite senare på kvällen och se "en sommar med Göran" som jag länge tjöötat om att jag velat se haha, nån som sätt den föresten?
Jessi vill nog oxå hänga på antar jag. Kan ju inte lämna lillgrisen hemma själv? :O

Nä hurrni, nu skall jag göra lite nytta!

Toodels!


Va ju tvungen att täcka över fejjset, såg icke bra ut :P
(Tagen utav Adam sista kvällen på gotland, längtar tebax :( )


Kommentarer
Postat av: Lina

Hurrududu! Jag tycker att du ska blogga varje dag så jag har nånting o läsa när jag sitter på jobbet ;-)

2009-08-03 @ 16:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0