Pepp pepp pepp

Nu är klag-Jossan igång igen. Gaaah, vad de svider i halsen. Vet inte hur många koppar te jag har druckit nu, och jag vet inte hur många ggr jag varit tvungen att springa på toaletten. Hehe, det här tar ju fanimej på krafterna.
Bad mamma köpa halstabletter för typ 5 timmar sen, men hon har icke kommit hem än...

Jag är sjuk, och det finns ingen som kan passa upp mej här hemma:( Jag som vill ha glass och möjligtvis en liten chokladbit ;) Nåja. jag får nöja mej med att gnaga på en morot... man kan ju inte alltid få sin vilja igenom...right?



Ännu ett meningslöst inlägg.... hihi :P
Nu är det filmtajm!

Kommentarer
Postat av: Lina

Stackars dig Josseposse. Men du blir snart frisk! Börjar du jobba på måndag? Själv jobbar jag sista dagen idag.

2009-08-14 @ 13:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0